duminică, 20 mai 2012

Deduceri

Acuma 10 ani vedeam lumea în culorile inocenţei metafizice... îmi era lumea o concepţie fantastică, cu zâne şi prinţese, cu palate şi Moşi Crăciuni nelimitaţi în cadouri.
Acum cinci ani îmi era imposibil să cred că voi arăta aşa, voi vorbi aşa, voi gândi aşa, voi simţi aşa.
Acum un an mi-era greu să mă gâ
ndesc că mi se va schimba viaţa atât de mult, subit şi plăcut- concomitent!

Acum două zile mi-a fost peste putinţă, aşa, să-mi amintesc care îmi era scopul în viaţă.
Pentru că se pare uneori, este mai simplu să laşi lucrurile să evolueze de la sine, fără planificări excesive, fără 
premeditări sinuoase, fără vise mâzgâlite cu cerneala speranţei! Fără...fără...

Şi doar tăcerea s-o laşi să ţi se prelingă pe buze...



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca