sâmbătă, 30 aprilie 2011

"Nunta Regală"-impresii moleculare într-o celulă de aprecieri

A trecut...s-a consumat şi cel mai aşteptat eveniment din aprilie pentru lumea mondenă :NUNTA lui William şi Kate...
Recunosc sfioasă că nu prea am fost la curent cu relaţia lor,fie prea puţin a fost mediatizată pînă acum la TV,fie că atenţia îmi era concentrată asupra altor evenimente (gen politica de la noi din ţară).În fine,ultimele zile cu tot fastul şi vîlva despre nunta lor m-au convins totalmente că în  ziua de 28 aprilie,trebuie să stau cu ochii la televizor.
Ok,pînă aici,nimic interesant...o nuntă regală...o nuntă ce puţin ne afectează pe noi,dar care,cine ştie,ne poate influenţa viziunile asupra perspectivei de organizare a nunţilor mondene.
Se apropia ora 13 (ora locală la Peresecina),şi în sfîrşit,apare mireasa...
Doamne,eram înmărmurită...copleşită de emoţii...şi asta din cauza somptuozităţii care prevala în atmosferă.
Mireasa era frumoasă...fenomenal de elegantă,iar ţinuta-o tinută perfectă,pe care probabil am s-o încep s-o studiez în detalii.Nu m-am aşteptat la o rochie sofisticată,şi de aia,simplitatea rochiei mi-a demonstrat veridicitatea gîndurilor mele...Dar,curios lucru,cum e posibil o alternanţă atît de armonioasă dintre simplitate şi splendoare?!Probabil,anume simplitatea rochiei i-a şi conferit eleganţa supremă.Cu siguranţă,viitoarele mirese,se vor inspira de la Kate preluînd nu doar beatitudinea rochiei,dar şi fineţea machiajului (pe care am înteles că ea singură şi l-a realizat) .
Poate există ceva similitudini cu rochia de mireasă a lui Grace Kelly,dar nicidecum nu se pot compara.Parcă Kate este mai zîmbitoare,mai impresionantă...şi mai aproape de sufleţelele noastre (cine ştie,poate că contemporanitatea influenţează).Există corelaţii şi între buchetele de mireasă...dar iarăşi,ineditul ambelor mirese prevalează asupra oricăror bănuieli de asemănare.
                                              
                                  
Nu am rămas indiferentă şi faţă de rochia surioarei lui Kate,care ...chiar dacă,a purtat o ţinută într-o culoare asemănătoare rochiei miresei (ceea ce este interzis),s-a remarcat prin stil,rafinament..şi iarăşi,eleganţă(eleganţa probabil a prevalat cel mai mult la nunta regală).
                                                                
La final,nu pot să nu-mi perindez privirea şi atentia şi asupra celei de-a doua rochii a lui Kate.
A fost creată tot de către Sarah Burton, dar de aceasta dată a fost vorba de un decolteu ceva mai mărinimos. Au lipsit bretelele şi dantela, a lipsit şi trena, însă Kate Middleton şi-a pus în evidenţă talia de viespe cu o centură realizată din diamante.
Pentru recepţia dedicată celor mai apropiaţi prieteni, Kate Middleton a renunţat la voal, ascunzîndu-şi însă umerii goi şi braţele sub un bolero de angora.
                                                             
Ok,hai să-mi exprim părerea şi cu privire la ţinuta Victoriei Beckham.O fi ea extrem de stilată,şi extrem de apreciată,dar eu nu am văzut nimic deosebit la ea,clipindu-mi din ochi doar pălărioara simplă,dar rafinată.În rest,culoare prea sobră,şi încercarea de a-şi ascunde prea mult sarcina,probabil i-a mutilat din splendoare.Din partea mea, primeşte o bilă neagră:)))
                                           
Şi ca să închei postarea în acelaşi stil alert cu care am început-o,menţionez :poate că n-am habar de stil,de modă,sau de tendinţe,dar mi-am exprimat părerea sinceră,şi mi-a făcut o prodigioasă plăcere să scriu despre un eveniment atît de minunat.
P.S: ce mi-aş dori să fiu pentru o zi şi eu prinţesă:)

30.04.2011

5 comentarii:

Domnika spunea...

Chiar daca evenimentul dat a trecut si s-a consumat, lumea la sigur va vorbi despre el inca mult timp inainte, fiindca a fost ceva fenomenal.
P.S. Savurez din plin fiecare articol care il scrii. Ai un talent incontestabil. Keep up the good work :)

Liudyka spunea...

O daaaa,probabil inca se va discuta mult pe aces subiect.
Apropo,am privit azi la stiri cum saloanele de rochii de mireasa au etalonat rochiile care seamana cu a lui Kate,afinsindu-le in vitrina,in speranta ca vor fi la mare cerere(si sunt sigura ca vor fi).
Totodata,Kate a reintrodus in voga mîinicele lungi,dantelate,si simplitatea pe care tre' s-o degaje mireasa.
P.S.Multumesc,dar tu tre sa te simti ca si mine: totul vine de la sine...

ella spunea...

si eu am fost printre aia lipiti de tv...chiar am urmarit perechea aceasta si o admir pentru "rezistenta" :))...foarte bun post si e mai altfel decat la multi altii...great work!

Ps:printesa poti fi cand vrei tu,aceasta e o stare de spirit,conduita...si nu o diadema pe cap ;)

Liudyka spunea...

Mersi mult...
L-am scris in graba,dar ma bucur ca am fost inteleasa...

Anonim spunea...

Hi my friend! I wish to say that this article is amazing,
nice written and come with almost all vital infos.
I'd like to peer extra posts like this .

Feel free to surf to my site; grupa kreatywna

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca