vineri, 15 aprilie 2011

Seminţe de optimism

Am postat un mesaj optimist,căci îmi place să fiu aşa,sau...cel puţin,prefer să cred în veridicitatea mesajelor optimiste...
Îmi place să savurez clipa cu o măgulitoare gratitudine,şi să mă delectez din prinosul cu care viaţa ne înfruptă fiinţa.
Încă aştept primăvara,mai mult ca niciodată îmi doresc să vină primăvara...de parcă ar coincide cu  renaşterea unor noi emoţii şi cu dispariţia asteniei interioare...
Săptamîna viitoare va fi soare...trebuie să fie soare...nu are cum să nu fie soare!!!...
Început de weekend,mijloc de primăvară,apropiere nemijlocită de Sfintele Sărbatori Pascale,de vacanţă...sună frumos,nu?...sună a euforie şi entuziasm...Pfff,m-am săturat de băltoace,şi de stat în casă la cald:(((
Şi totuşi,din tumultul stărilor dezolante cauzate de ploi şi frig,se iveşte mai impozant ca niciodată elanul sufletesc...
Haideti lume ,să zîmbim,să profităm de tot ce ne oferă viaţa,şi să ne imaginăm că în curînd,foarte curînd,va fi cald,pomii vor fi în floare,totul va fi verde... iar inimioara...inimioara...mai îndrăgostita ca niciodată:) 
 Un weekend cît mai frumos şi mai savuros vă doresc!


15.04.2011

2 comentarii:

ella spunea...

ce post optimist...si eu astep soare si caldut afara :))

Liudyka spunea...

deja se simte apropierea Sfintelor Sarbatori...
Afara e soare,e euforie...parca si setea de viata e mai mare...

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca