marți, 5 aprilie 2011

Bucati rupte din suflet...

Orice poveste de dragoste are un inceput,nu-i asa?Sau ,cel putin,ar trebui sa aiba...
Ei bine,eu nu-mi amintesc inceputul povestei noastre de iubire...paradoxal,tin minte detalii din prima zi cind te-am vazut,cind am vorbit,cind m-ai sunat,cind mi-ai zimbit,cind m-ai imbratisat,cind m-ai sarutat,cind mi-ai zis ca ma iubesti...Si stii de ce nu tin minte "inceputul"?...pentru ca noi nu am avut inceput...Nustiu cum si in cit timp am ajuns sa te iubesc atit de mult,dar probabil destinul ne-a faurit din pilonii increderii,respectului,iubirii neconditionate,o relatie deosebita..Da...simt asta cu fiece firicel din samintenia trupului meu...
Bizar...oare o poveste de dragoste "fara inceput",va avea oare sfirsit?
Neindoielnica intemeiez principii in subconstientul meu,si incerc sa depasesc limitele efemerului crezind ca "fara inceput" presupune si "fara sfirsit"...
E tirziu iubitule...e aproape unu de noapte,dar nu dorm...ma simt invaluita de febrilitatea sentimentului de iubire...
Astept dimineata,sa te sun...si sa te mai felicit odata...Probabil,azi,alaturi de tine,ma voi simti si eu  in sarbatoare...
La multi ani!!!
E sarbatoare!
Este ziua ta,
Iubitule cu inima de soare!
Si in cinstea ta,
Voi aprinde acum
Chiar inima mea
Si o voi face
sa isi iasa din hotare
Spre a-mbratisa
Totul care esti si
Neantul care esti
si felul inalt
si profund
in care
Tu
(ma)
iubesti!!!
05.04.2011

7 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Tudore!
Liuda frumos scrii.

Anonim spunea...

daca nu a fost inceput, nici sfirsit sa nu fie...frumos ai scris. multa dragoste si intelegere!

Liudyka spunea...

Multumesc enorm de mult...

Anonim spunea...

ce mult ii iubesc eu pe acesti doi omuletzi!!! <3
Eu cred ca voi sunteti suflete-pereche!!! Si da, ura lui Tudor si iubirii voastre!!!

Liudyka spunea...

Ura, ura, ura... şi noi evem deja peste 3 ani de cînd suntem "vmeste"... Doamne, ce mai trece timpul... parcă nu demult eram în clasa 8... şi el mă curta :) hi, hi... ce amintiri interesante...

Anonim spunea...

Nu pot să nu zic cât de frumos este redată, prin câteva cuvinte din inimă, dragostea dintre două suflete... eu cred k sfârşit nu există şi vă doresc iubire frumoasă veşnică...

Liudyka spunea...

Mersi, şi mai adaugă la asta faptul că am scris la unu de noapte aproape; dar mă bucur că este evidentă sinceritatea...
P.S: aş vrea totuşi să ştiu cine eşti...doar ne-ai urat ceva fenomenal de frumos!

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca