vineri, 29 aprilie 2011

Zile fără mine...zile fără tine-fără fericire...

Reînviu în fiecare dimineaţă...
odată cu Răsăritul,şi mor zilnic...
trăind ziua doar pentru Apus...
zile fără mine....
zile în care totul pare că nu se mai sfîrşeşte....
zile pe care mi-aş dori să le pot petrece împreună cu tine...
zile în care să fim doar noi doi....
zile în care să ne ascundem de lume....
zile în care nimeni 
să nu mai ştie de noi şi noi să nu mai ştim de nimeni...
zile în care doar căldura sentimentelor tale ar putea să mă liniştească...
zile în care mi-aş dori să simt doar îmbrăţişarea ta caldă...
zile în care doar faptul că am fi împreună
ne-ar alina cît de cît dorul pe care-l simţim...
zile în care mi-e cel mai dor de tine..
zile în care îţi simt cel mai mult lipsa..
zile care mi-aş dori să treacă mai repede...
zile în care...
dorul de tine doare cel mai tare...
zile fără tine....
Să identifici fericirea cînd se află la picioarele tale,
să ai curajul şi hotărîrea de a te apleca pentru a o lua în braţe …
şi a o păstra.
Asta-i inteligenţa inimii...
Mulţi nu au curajul să se aplece
pentru a prelua fericirea atunci cînd se află la picioarele lor…
Mie mi se pare simplu să identific fericirea ...
cred că fiecare o percepe în felul lui în anumite momente …
Păcat însă că, uneori o lăsăm acolo,
jos... la picioarele noastre, sau, mai rău, o strivim sub tălpi …
fericirea e un lucru mărunt,
e o aripă care vibrează,
fericirea-i un lucru mic,
un pitic ce dansează…

29.04.2011

2 comentarii:

Anonim spunea...

frumos...eu spre sfirsit am vazut un copil fericit dansind... :)
dorul e o parte mare a fericirii si mai cred ca anume prin aceste "decesuri" ale noastre sau "renasteri" noi ajungem s-atingem fericirea...Iar dragostea e inadmisibila in acest conceptul...
Romantic post, pastreaza aceste trairi vii!!!

Liudyka spunea...

Multumesc Mihaela...cu siguranta o sa-mi dau toata silinta ca sa pastrez vie si intacta euforia acestor trairi!!!

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca