vineri, 17 februarie 2012

Prezentul simplu

Totul…este atît de schimbător...Întotdeauna am ţinut să cred că schimbările sunt benefice, indiferent ce segment al vieţii personale implică.
Doar, aşa se spune: "Tot ce se face, se face spre bine".


Lacrimile devin zîmbete, singurătatea se anihilează în "oamenii dragi"  de alături, promisiunile devin amintiri, cuvintele frumoase se transfigurează în poezii, prietenii devin familie… soarele devine lună, clipele devin o zi, oamenii devin mai buni. 
Aş vrea eu… dar din pacate, oamenii devin din ce în ce mai “răi”. Nu vor, dar “timpul” le permite şi-i stimulează parcă să-şi edifice o astfel de personalitate meschină, oferindu-le conjuctura perfectă de a se înrăi. Se întîmplă tot mai multe tragedii, sau se întîmplă inevitabilul. Era de aşteptat ca toate să cedeze la un moment dat. Ar fi momentul ideal să devenim mai înţelegători, mai sufletişti, mai buni.
 Întotdeauna omul a avut capacitatea să modifice lumea asta, dar niciodată nu a fost conştient de ea. Se pierde în scuze amăgitoare, în cuvinte deşarte, în fapte necuantificabile şi se ascunde   în umbrele diafane ale unor stereotipuri.  “Spiritul de echipă” e o expresie subestimată. 
Deloc învechită. 
Dimpotrivă, ce nu poate face un om, pot face doi. “Împreună”, un alt cuvînt minimalizat.
Împreună, putem evita orice, chiar şi inevitabilul. Întrebarea mea ar fi: de ce nu putem “lupta” împreună, de ce întotdeauna ducem singuri lupta? Din orgoliu? Din prea multă încredere în sine? Sau din absenţa unei persoane alături de care poţi forma identitatea cuvîntului "împreună"?
Probabil, asta ne asigură înfrîngerea.




15 comentarii:

adysulina2007 spunea...

bwo pt articol

Anonim spunea...

bravo... imi place ceea ce faci si cum faci... am asteptat ceva de 14 februarie sau tu esti pu 24? ;)

Anonim spunea...

adevărat ceea ce ai scris,
și totdodată trist..
trist,că noi,oamenii, suntem așa..
..dar știi,totuși mai rămîne acea speranță la o schimbare..

Liudyka spunea...

Vă mulţumesc!
Şi ce e mai trist, e că, deşi recunoaştem acest lucru, totuşi nu îndrăznim de atâtea ori să cerem ajutor... :( Poate că s-ar crea impresia că suntem slabi moral? Poate că vrem să părem prea puternici, deştepţi, independenţi?!...
Oamenii se schimbă... noi ne schimbăm.... şi ne îndepărtăm încet, încet unii de alţii!

Liudyka spunea...

Cel cu 14, respectiv 24 februarie, ce anume ai aşteptat? :))) O declaraţie de dragoste? :D

Anonim spunea...

simt ca duci dorul de o mana puternica alaturi, de un umar care sa te sustina mereu, sa poti ferm scrie "impreuna"... indiferenta si singuratatea te strivesc dinauntru... ai grija, totul la timpul sau... d-ra bloggerita...

Liudyka spunea...

Ceva îmi spune că ai făcut această concluzie nu din articolele de pe blog.
Mă cunoşti cumva în realitate?

Anonim spunea...

hmmm... te-am văzut fugitiv, dar articolele de pe blog le citesc regulat! ce am scris mai sus este ceea ce am discifrat printre rândurile așternute pe această pagină... să înțeleg că am nimerit în țintă??? ;)

Anonim spunea...

auch...articolul asta a durut ((

Liudyka spunea...

Pt detalii, mă găsesşti privately (site-ul de socializare e indicat pe pagina de blog) :)
Mersi de faptul că-mi citeşti blogul regulat!

Anonim spunea...

mmm, detalii... interesant... :) las ca mai bine life... fara site de socializare... apropo, felicitari cu ziua de nastere, ai deschis un nou deceniu plin de schimbari, surprize si realizari frumoase... ai grija sa il modelezi corect si sa il apreciezi la justa valoare... LA MULTI ANI!

kore spunea...

http://kore-weloveit.blogspot.com/

Liudyka spunea...

Mersi Petrică :))
După 2 luni îţi scriu mesaj, dar e valabil! :P

Unknown spunea...

foarte bun articolul,imi place.chiar si eu ma gindeam cit de invidiosi si mindri sunt oamenii in ziua de azi,dar trebuie sa ne schimbam,cel putin sa incercam a face acest pas. Bravo pentru articol :)

Liudyka spunea...

Mersi Victor, zilele astea am mai descoperit că plus la toate, pe om îl mai "înfrumuseţează" şi făţărnicia...
O bojeee, cât de făţarnici mai pot fi unii !

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca