miercuri, 27 februarie 2013

MANIFEST


     Mi-e viaţa o înlănţuire de schimbări. O înlănţuire de succese şi ratări, fantasme şi realizări. Am pierdut câte ceva, dar am câştigat tot ce mi-am dorit, tot pentru ce am luptat cu toată voinţa interioară. La anul voi fi alta. Îmi creez existenţa din schimbări, şi asta mă bucură, mă exaltează, mă determină să cred că fiece zi e un nou început, o nouă şansă de-a obţine ceva, de-a sădi în lume seminţe de armonie şi pace, de-a spune un „Iartă-mă” , sau un „Te iubesc”. 
    E inexplicabil de îmbucurător să ştii că în mâinile tale stă puterea de-a face ceva, tu indici direcţia fericirii şi a succeselor. De perseverenţa, talentul şi chibzuinţa ta atârnă viitorul tău şi modul în care va evolua acesta; de bunătatea şi iubirea pe care o propagi, depinde atitudinea oamenilor faţă de tine. Simplu, „Ceea ce semeni, aceea culegi”, ideie întâlnită şi-n învăţăturile Karmei. Şi cred în asta.

Eu sunt eroul propriului meu basm. Iar basmele au un final fericit, ideal.     

1 comentarii:

Anonim spunea...

Juѕt desire tο say уour аrtіcle is
аs amazing. The clarіty in your ρost іs simply ѕρеctacular and і сould assume you're an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.

my blog: blog bbw

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca