duminică, 27 februarie 2011

18 ForEver!!!

Vă voi spune de ce am tot negat pînă acum trecerea asta, de ce nu am vrut să accept că voi împlini 19 ani...
Mi se părea că 19 sună oarecum obscen… Asta pe lîngă faptul că, deşi nu realizăm imediat, deoarece schimbările nu sunt niciodată prea bruşte, ci sunt treptate, ne maturizăm, ajungem să avem responsabilităţi, creştem.
Nu spun că mi-aş dori să am din nou o vîrstă fragedă, de pînă în 10 ani sau pe-acolo, chiar dacă am avut,probabil,una dintre cele mai frumoase copilării pe care le poate avea un suflet inocent de copil, cu "tovarăşi" de joaca, cu un frate alături la bine şi la rău, şi cu nişte părinţi extrem de răbdători, ce mi-au oferit cea mai perfectă educaţie. Şi chiar şi cu micile tîmpenii făcute, am fost cuminte de cînd mă ştiu. Dar nu îmi pare rău…
Nu, eu mi-aş dori, dacă asta s-ar putea, să am 18 ani mereu. Nu ştiu exact de ce îmi place numărul ăsta- 18. Îmi pare o vîrstă crudă, frumoasă, plină de visuri şi de zîmbete sincere. Pentru că de-acum încolo voi întîlni şi alte feluri de zîmbete. Unele libidinoase, altele pline de subînţelesuri, altele de superioritate… Dar să nu mă gîndesc la asta acum!
Eu am încredere şi deşi sunt convinsă că nu mai  gîndesc aşa cum gîndeam în urmă cu un an, în linii mari sunt aceeaşi. Pentru că, după cum am spus şi mai sus, schimbările sunt bune atunci cînd sunt treptate…
Astăzi m-am hotărît să accept. De fapt, nu m-am hotărît în mod conştient, ca şi cum ar fi fost ceva ce mi-am propus să fac. Astăzi simt că voi accepta. În fond, nu am ce altceva să fac,căci mîine...mîine va fi prea tîrziu...doar voi fi atît de aproape de acest "29 februarie" inexistent anul ăsta, cînd ,cu un mare entuziasm corelat cu tristeţe împlinesc 19 ani((((…

2 comentarii:

Diana spunea...

eu pe 29 ianuarie anu ăsta făcuse-i 19 ani ))
şi mă bucur că cresc în ani şi în toate !
şi tu bucură-te sunt şi părţi frumoase în afara celor cînd vrei să plîngi auzind :"Euuuu deacu' 19 aaaani?"

Liudyka spunea...

aha,intradevar Diana..imi parea ca 19 ani nu suna a bine,a tinerete...dar timpul m-am convins ca e o virsta mai frumoasa,mai matura,atunci cind constientizezi valoarea ta in societate.
Eu sunt sigura ca fiece virsta e frumoasa,depinde de noi cum stim sa profitam.
P.S: esti mai mare decit mine cu o lunisoara :)si tu finisezi liceul tot la 19 jumate (aproape)

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca