luni, 14 februarie 2011

Ziua Îndrăgostiţilor e în fiecare zi


      De ce avem nevoie de zile speciale care să ne aducă aminte că trebuie să fim mai buni? Nu putem să ne respectăm partenerii şi să fim drăguţi si atenţi cu ei în fiecare zi? Sau e prea mult?
      Am văzut că se obişnuieşte mai nou să îţi iubeşti prietena/prietenul doar o dată pe an, şi anume de Valentine’s Day. De unde pînă unde Valentine’s Day la români, nu am să înţeleg vreodată, aşa cum se mai sărbătoreşte şi Halloween-ul, sărbătoare tot preluată de la americani, şi băgată pe gît la prostime de bişniţarii de ocazie. Dar nu mai zic nimic, că...cum se zice,trăim într o ţara independentă,şi fiecare sărbătoreşte ce vrea şi cum îi pofteşte inimioara.
Iată cîteva mesaje de ziua îndragostiţilor găsite pe net, care mi s-au părut interesante:
  • Fara dragoste suntem orfani de toate fara pasiune suntem ca o moara de vint spanzurata in vid !
  • Un duh mi-a promis 3 dorinte. Eu i-am spus ca nu vreau 3 nici macar doua ci una singura: Mi-as dori sa te am pe tine !
  • Toate zilele sunt nopti pina te vad iar noptile stralucesc ca zilele cind te visez…
  • Ce sa scriu ?…nu incap decit 160 de caractere… oare de cite ori pot scrie TE IUBESC ?
Eu, personal,prefer ca atunci cînd scriu un mesaj de dragoste prietenului,să-l compun eu...pentru că sinceritatea contează mai mult decît vorbele de duh..Aşa că,decît să copiem în zadar cuvinte pompoase,nu mai bine ne descătuşăm inima,şi astfel,cu siguranţă vom impresiona...
Deci,propun să facem din fiece zi " Ziua Îndrăgostilor", în fiece zi să demonstrăm iubire şi să nu uităm să spunem ceea ce simţim!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca