duminică, 15 mai 2011

Gînduri de sfîrşit de an şcolar...

Număr zilele cu exasperare...încă puţin,şi puţin de tot şi se sfîrşesc 12 ani de şcoală...Şi cît am aşteptat acest moment...visam cu aviditate să ajung în ultima săptămînă de şcoală,şi...iată-mă!!!Dar nu mă regăsesc...parcă ceva s-a schimbat,parcă ceva numai e la fel...Şi poate că sunt nostalgică, gîndind la faptul că dimineaţa nu voi mai lua drumul spre şcoală,acolo unde mi-am şlefuit atît de artistic personalitatea,alături de profesori şi colegi (da,scumpii mei colegi cărora le promit că nu vor scăpa de mine pe viitor :) )
Pe lîngă asta,mi-e frică...emoţii,stres (mai presus de toate),doar avem de dat examenele finale...şi,de-ar fi valoarea lor mai puţin semnificativă,pai poate ar fi şi o altă dispoziţie...dar aşa,bacalaureatul,într-o măsură oarecare ne hotărăşte drumul nostru spre viitor (şi eu doar am aspiraţii grandioase).Ohhhh,şi să zic că n-am învăţat...dar aşa,atîtea zile petrecute doar eu şi cartea,şi pînă la urmă,tot îmi fac griji colosale.Ok,nu mă mai gîndesc la asta (o las pentru la noapte),dar simt în suflet o nelinişte,şi nu-mi dă pace...Nu-i caut sursa,nu  vreau să mă obosesc cu căutări inutile...o las să mă macine.Oricum,mîine e luni,o nouă săptămîna cu obişnuitele griji,dar şi bucurii...
Mă gîndesc: săptămîna asta o să fie una deosebită.Şi ştiţi de ce?... Pentru că eu am decis să fie aşa!!!Nu e nimic abusurd în a-ţi hotărî felul în care îţi vei petrece săptămîna.
Miercuri avem ultima lecţie deschisă la română (se preconizează ceva fabulos de interesant),clasele liceale au teze,studenţii acuş încep examenele,şi tot aşa...viaţa îşi continuă firul evolutiv,iar noi,noi ne consumăm intens din interior.
P.S: şi-un salut "nividimcii " de pe ondo,şi tuturor celora cu profiluri false care se chinuie să tot vină în vizită la mine pe pagină.Vă zic că sunt bine,happy,aşa cum eram dintotdeauna: fără păr vospit,fără unghii cu gel,şi cu aceeaşi idee cimentată în subconştient: vă invit pe toţi în "ciornii spisok",doar am 4 pagini deja :)
Şi-un sincer mulţumesc celorlaţi prieteni sau cunoscuţi.sau pur şi simplu "oameni" ce ma cunosc şi cu care interacţionez zilnic.Azi am ajuns la concluzia că viaţa mea fără voi ar fi stupidă şi plictisitoare.Voi mă ajutaţi (involuntar,poate că) să fiu aşa cum sunt,şi să nu-mi dispară optimismul din suflet.
O săptămîna frumoasă,şi...nu uitaţi,să faceţi tot posibilul ca fiece zi să fie trăită din plin,cu jovialitate în
inimioară.

15.05.2011

3 comentarii:

Anonim spunea...

eh, m-am regasit in postul meu...frumos!!!
Eu mai simt inca dragostea si durerea ce-am s-o am pt scoala mai tirziu si inca nu realizez ca sunt cuprinsa intre ultimele, dar ultimele clipe de scoala...

ella spunea...

nu anii dau valoare,ci momentele frumoase...sper sa ai cele mai magnifice momente acum,nu zic la sfarsit,sa zicem la un nou inceput :)

Liudyka spunea...

Mrs Mihaela,dar sa nu uitam ca viitorul de rezerva ceva si mai frumos :)
Da,da Ella,sper si eu sa am parte de o "ultima saptamina" frumoasa...eh...si-o sa-mi fie totusi dor...dar si vacanta vreau...

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca