duminică, 22 mai 2011

Eu votez Partidul Liberal

Am să zic pe scurt un singur lucru : din luna februarie a anului curent, cînd nimeni habar n-avea de candidatul la funcţia de primar a satului nostru, mă sunase Maricica Stratan şi mi-a propus să fac parte din Organizaţia de Tineret  a PL din satul Peresecina.
Am acceptat îndată, pentru că pentru mine Partidul Liberal înseamnă, mai presus de toate, şansa spre un viitor mai prosper, şi cred în această afirmaţie cu toată plinătatea sufletului meu.
N-o să fac propagandă electorală, pentru că nu mi-a plăcut să mă implic în politică, dar ideea de a fi în Organizaţia de Tineret a Partidului Liberal (singura şi prima organizaţie de acest gen de la noi din sat) este o şansă dată nouă, tinerilor, de a ne manifesta şi de a ne exprima doleanţele acumulate de-a lungul timpului.

Cîteva duminici la rînd , cîţiva tineri din Organizaţie, ne-am întrunit, ca mai apoi, de Dragobete, susţinuţi financiar de d-nul Sergiu Miron( preşedintele pe raionul Orhei a PL), am organizat  festivitatea "De Dragobete-Să iubim româneşte" cu forţele proprii, şi rezultatul a fost pe măsură.
De ce am făcut această paranteză?Ei bine pentru ca să înţelegeţi că fac parte, oarecum, din acest partid înainte ca candidatul la funcţia de primar să fie înaintat, şi nicidecum nu sunt pe lista de consilieri datorită lui.

Mulţumesc Maricicăi pentru că în februarie m-a telefonat, şi datorită ei, acum simt şi eu că pot contribui ca tinerii din sat să aibă perspective de a se distra şi relaxa în acelaşi timp.
E absurd să vă rog să votaţi Partidul Liberal pe 5 iunie, pentru că fiecare are fel de fel de rude prin diverse partide, care mai de care mai corupte, dar asta nu e vina lor...
Eu vreau doar să analizaţi bine cui daţi această şansă de a ne conduce satul.
Şi vă asigur, că Partidul Liberal are tot sprijinul necesar pentru a face ca satul nostru să fie mai prosper.

P.S azi, la Deschiderea Sezonului Sportiv, sponsorizat totalmente de consilierii din sat a Partidului Liberal, ne-a onorat cu prezenţa şi d-nul ministru al Tineretului şi Sportului, şi mi-a plăcut afirmaţia unui domn din sală : "Să oferim şansa ca satul Peresecina să aibă în frunte o echipa TÎNĂRĂ, în care vîrsta medie e de 35 ani, şi nu ca în alte partide,unde la 50-60 ani vor să schimbe satul.Ce fel de schimbări la bătrîneţe?Echipa PL promovează tineretul, şi spre deosebire de alţii are cea mai credibilă platformă electorală, nu promisiuni măreţe şi irealizabile" (ceva de genul ăsta a rostit d-nul, îmi cer scuze că poate nu a fost exact cuvînt în cuvînt, dar ideea principală am ţinut morţis s-o prezint)


22.05.2011

2 comentarii:

Vasika spunea...

EU NU MAI VOTEZ!!! xD

Liudyka spunea...

De ce nu mai votezi?
Orice afirmatie trebuie argumentata ca sa fie credibila.

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca