luni, 16 mai 2011

Tunet...ploaie...eu...

Tună...dar e romantic.Mai romantic ca niciodată.Şi aştept ploaia,acea ploaie despre care am mai scris şi pe care o iubesc necondiţionat.
Vreau să ploaie,să mi se liniştească praful din raţiune şi din inimă,să se aştearnă pe policioare,şi apoi,să mă concentrez mai departe la teme.
Iarăşi tună,şi e atît de frumos...Niciodată nu mi s-a părut mai nostalgică ciocnirea norilor decît acum...Îi simt parcă cum se apropie ireverenţioşi unii de alţii,şi presimt că peste secunde numărate o să cadă o ploaie grozav de insurgentă.O aştept...căci mă simt în pielea ei...Parcă ceva se ciocneşte în mine,se zbuciumă şi se contrazice cu aviditate.
Haide ploaie,cazi...cazi şi potoleşte-mi subconştientul...pentru ca apoi,să ma înseninez şi eu,şi cerul....

16.05.2010

4 comentarii:

Diana spunea...

a plouat frumooos şi puternic!
a potolit şi pămîntul şi subconştientul )

Călămar Alexandru spunea...

si eu ieri am asteptat cu interes sa ploua ca s-au pus pe scandal norii,insa nu s-au mai descarcat

Călămar Alexandru spunea...

liudyka daca vrei un schimb de link in brogrooll http://sandu7.blogspot.com/

Liudyka spunea...

ploaia de ieri,s-a cam prelungit si azi,si deja prea multa ploita aduce nostalgie exagerata.
De miine,o sa fie soare-eu asa vreau :)
Ok,Sandu :)

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca