sâmbătă, 28 mai 2011

Seară...s-a tras cortina...


Seară... s-a tras cortina... sfîrşitul unei alte zile, o zi agitată, plină de inedit şi miraculozitate...o altă amintire, o alta pagină mîzgîlită cu acelaşi creion tocit... picături de sudoare ce mi-au însemnat paginile precum un semn de carte ce nu-l mai pot muta, gînduri răzleţe ce au şters cuvinte cu mare înţeles... prietenii uitate şi prieteniile ce vor urma, strivite şi ele sub cărbunele creionului... soare acoperit de negreala din colţul paginii mele...

Aceeaşi melodie ce o ascult la nesfîrşit, azi, mîine... minţindu-mă că nu o cunosc... oameni pe care i-am mai văzut, dar mă încăpăţînez să-i ştiu... cerul ce mereu îşi schimbă înfăţişarea, norii în mii şi mii de forme... vînt ce piaptănă părul şi alintă genele... inimă ce bate parcă grăbind timpul... şi speranţă ce-mi aleargă prin vene...



Mîine am o coală roz... mîine vreau  o zi specială, vreau sa suflu în păpădiile din sufletul meu, şi ele să se împrăştie însetate spre fericirea eternă!


28.05.2011

2 comentarii:

B* Adelle spunea...

Frumos ,ai scris, scumpa mea!!!
Fiecare zi cu surprizele ei, oamenii ei, sentimentele sale......
De miine e alta..

Liudyka spunea...

Da... cu siguranta Frosyk, miine e o zi noua, si noi o vom face deosebita!
Multumesc!!! :*

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca