duminică, 14 august 2011

Am curajul şi capacitatea...

...să rîd din suflet...
...să plîng...
...să fiu bună...
...să mă alint...
...să iubesc necondiţionat...
...să cînt fără a şti versurile...
...să dansez...
...
...să povestesc...
...să mă cert...

...să stau în ploaie...
...să alerg ...
...să mă plimb...
...să învăţ...
...să citesc...
...să fiu cea mai bună prietenă...
...să ador copii...
...să stau ore în şir cu un copil şi să mă minunez de el...
...să mă surprind...
...să mă apreciez...
...să mă judec exagerat şi să nu judec pe cei din jur...
...să vreau tot mai mult de la mine...
...să le arăt părinţilor mei că îi apreciez...
...să mă bucur de ACASĂ...
...să vorbesc într-un grup...
...să îi fac pe alţii să rîdă
...să-mi fie dor...
...să scriu...
...să vă citesc cu o plăcere şi o curiozitate de invidiat...:)
...să fiu curioasă...
...să fiu elegantă...
...să cînt versuri întregi fără să mă plictisesec...
...să fiu haioasă...
...să fiu sinceră...
...să dăruiesc...
...să ţin în braţe...
...să mă rog...
...să mă plimb singură ore în şir...
...să văd un film de două ori...
...să stau cu o carte în mîna o zi întreagă...
...să uit de mine...
...să încerc lucruri noi...
...să risc...
...să fiu copil...
...să mă prostesc...
...să ştiu ce vreau

...să NU ştiu ce vreau :)))...
...să mă ridic indiferent de cîte ori cad...
...să fiu modestă...
...să am dublă personalitate...
...să respect un program...
...să fiu punctuală...
...
...să fiu fericită...
...să zîmbesc fără motiv...
...să fiu draguţă...
...să vorbesc cu oricine...
...să visez...
...să fac clătite delicoase...:)
...să am răbdare...
...să merg pe jos mult de tot...
...să mă ataşez...
...să ..... ....MULTE....aşa cum la fel de MULTE NU AM PUTEREA SĂ LE FAC!!




4 comentarii:

ella spunea...

Imi place mult cum scrii tu, imi place postarea data....si inca imi place la nebunie culoarea asta de violet de pe blogul tau :D

Liudyka spunea...

Mersi din suflet; Să ştii că-mi făceam griji cu privire la template-ul blogului, şi mai ales la culoarea asta, dar uite, primesc aprecieri, şi asta mă impresionează.
Referitor la partea cu felul în care scrii, aş adăuga că asta s-ar putea referi şi la tine, căci scrii frumos şi acceseibil.
Blogurile, se pare că... ne dezvoltă talentele... şi plus la asta, ne determină să fim şi mai creativi şi artistici în exprimare!

ella spunea...

Multumesc mult! Chiar sunt magulita de apreciere mai ales ca vine din partea unui blogger care il respect ;)

Liudyka spunea...

:) Plăcerea e de partea mea...
Iar partea cu respectatul, să ştii că ai şi tu toată stima mea, mai ales că blogul tău este mai măricel decît la meu, şi tu ai mai multă experienţă!
Oricum, concluzia e că... ceea ce facem aici, ne face bine şi nouă, şi celor care ne citesc!

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca