miercuri, 17 august 2011

De ce am blog?!


” De ce?”
” La ce te gîndeşti?”
        De ce am blog? Ca să mă  destăinui? Poate... Dar blogul e mai mult decît un dialog cu propria-mi fiiinţă. E asemeni unei răzvrătiri interioare, ce dă naştere unui hazard de simţiri ce-mi  potoleşte starea febrilă şi nu permite să-mi obscurizez sufletul cu monotonia unor timpuri ţesute dintr-un scenariu perfid. Aş vrea să am uneori curajul şi nepăsarea momentului ca să-mi exteriorizez toate ideile preconcepute dintr-o hemoragie de dezamăgiri, dar nu le am... şi astfel, gîndurile mi se impregnează cu substanţa aşteptării... Şi tot aştept clipa cînd voi prinde la curaj şi le voi aşterne aici... Uneori clipa vine rapid... alteori, aşteptarea devine chinuitoare.  Şi iată-mă plină de mii şi mii de idei, gînduri duse la extrem şi trecute prin despicarea hipersensibilă de care sufer în ultimul timp. Încep să mă întreb dacă nu cumva blog-ul ăsta îmi substituie o bucată din curajul de a-mi spune impresia.
                De obicei spun. Şi aici mă cenzurez pentru că sunt cunoscută. Şi aici mă cenzurez pentru că e un blog public. De ce-l vreau public? Nu ştiu, pur şi simplu îmi place să-mi împărtăşesc reflecţiile cu ceilalţi, şi la fel cum eu primesc o satisfacţie grandioasă atunci cînd citesc ceva în care mă regăsesc, la fel sper că cineva, undeva, trăieşte intens într-o idee expusă de mine.
Uneori mie frică că pot deveni o carte deschisă datorită blogului, dar realizez că nu se va întîmpla niciodată asta. Sunt o fiinţă prea complexă, atît de complexă, încît uneori depun eforturi pentru a mă înţelege.. 
              Atunci să nu mă mai întreb de ce vreau linişte şi intimitate! Nu le voi avea, atîta timp cît exist şi-mi pun întrebări, atîta timp cît scriu pe blog şi-mi public o parte din reflecţii.
              Am fost întrebată dacă blogul poate deveni o armă folosită eficient de "duşmani" pentru a mă descoperi, şi-apoi pentru ca să mă învingă, la care , am răspuns fără ezitări : "Ce fel de duşmani? Nu ştiu ce-s ăştia! :) " Şi pe bune, nu cred în existenţa duşmanilor, atîta timp cît nu intervii exagerat în spaţiul personal al celor ce te înconjoară. Duşmanii sunt o invenţie a celor care se simt mult-prea încrezuţi în propria mîndrie. Dacă ai cîtuşi de puţin respect , inteligenţă şi educaţie, atunci descoperi în fiece necunoscut un potenţial prieten.
              Încheierea o fac repede, în speranţa că cele 10 minute în care am scris articolul nu au fost zadarnice. Şi le zic un sincer mulţumesc celor din blog-roll-ul meu care scriu articole deosebite, şi care îmi stîrnesc şi mai mult setea de a bea din prinosul inteligenţei lor.

8 comentarii:

Virtual Monster spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
ella spunea...

Cu ceva saptamani in urma am scris si eu o postare asemanatoare...Blogul asta se vede ca e facut din suflet si nu doar pentru a avea cati mai muli vizitatori sau inca nu stiu ce alte chestii in vogue.

Liudyka spunea...

La sigur te simţi ca şi mine în aceeaşi ipostază... Parcă nu contează cîţi te citesc, dar contează ca cei ce sosesc aici, pe blog, întîmplător sau nu, să rămînă impresionaţi de-o idee, să împărtăşească aceleaşi emoţii...şi astfel, să ne simţim că uite reflecţiile noastre sunt apreciate, fie şi de 3 persoane numai...

Anonim spunea...

apreciez cum scrii, pentru ca o faci mai diferit de mine, mai artistic, mai literar...
cenzurarea e necesara, pentru ca suntem si noi femei si blah blah blah...dar citeodata vrei sa te mai descarci putin si aici sau publici un cintec de-al Parazitilor sau scrii si tu mai cu sinonime publice :DD

Liudyka spunea...

Mrs de apreciere.
Chiar dacă avem stiluri diferite de a ne exprima, e bine totuşi că, mai întîi de toate, avem curajul s-o facem, indiferent în ce stil!

maslinika spunea...

dacă tot trebuie să fim sinceri până la urmă, o să recunosc că la început nu prea m-ai impresionat. mai bine zis blog'ul tău ;;) nu îmi place să văd un blog unde e doar copy/paste și un videoclip de pe ytb. te felicit pentru faptul că ai renunțat la asta sau pentru faptul că le utilizezi în limita necesarului. admir că găsești mereu despre ce să scrii și o faci frumos.

P.S. eu mă folosesc de browser-ul Google Chrome și acum, am intrat de atâtea ori, încât e de-ajuns să pun un L și să dau Enter ca să ajung la tine. deci, ai un cititor fidel în plus ;)

Liudyka spunea...

Mersi Veruţa, de fapt, la început, percepeam altfel ideea de "blog", şi chiar nu-mi păsa ce postam, atîta timp cît îl consideram proprietate privată şi îmi plăcea ce vedeam acolo.
Acum, cînd ştiu că am 5 cititori fideli (mă bucur că deja te pot socoti şi pe tine), mă simt parcă îndatorată să-mi exprim ideile într-un mod propriu mie, şi să muncesc la definirea stilului.
Mai am de muncă... mai am... mai am...dar eu din greşeli şi critică învăţ mult!!!
Mulţumesc încă odată!

Anonim spunea...

e frumos sa ai un blog...

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca