duminică, 7 august 2011

Bună dimineaţa


Mă mîngîie soarele cu propria-i incandescenţă.
Bună dimineaţa…
Raze calde, ireverenţioase. Geam deschis. Boare de vînt.
Cafea aburindă, ciocolată neagră.  Vară.  Vacanţă. Carte în stînga, notebook în braţe, imaginaţia departe… 
Ascult de nebună “Eu, tu şi restul lumii” – Guess Who. Poate în dimineaţa aceasta ar trebui să ascult ceva mai dinamic, dar sunt liberă şi… nu am chef să mă dau jos din pat...Sorbesc şi-mi delectez simţurile...  
“Te mai arunci în trecut pentru relaxare?”, mă întreabă o voce, parcă ar fi a mea,  dar o aud de undeva departe. Răspund: “Da!” şi zîmbesc.  Mi-e dor de poveşti nemuritoare. Dar le voi avea. Nu schimb melodia, dar mă ridic din pat, zîmbesc şi îmi fac planuri pentru o zi, da, doar o zi bună. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

mirific <3

Liudyka spunea...

Mulţumeeeeeeesc :))

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca