luni, 20 iunie 2011

Are rost să dăm la facultate? ! Sau alegem să devenim miliardari?

Mă aflu în faţa unei cumpene grandioase ; este vorba despre facultatea pe care o voi urma. Pînă mă hotărăsc la 100 %, nu pot să rămîn indiferentă faţă de discursul lui Lawrence Ellison, al doilea cel mai bogat om din lume.
Citiţi cu atenţie, dragii mei, este adresat mai cu seamă  celora care au absolvit deja facultatea, dar a avut influenţă şi asupra mea. Mr. Ellison n-a putut să-şi termine discursul, deoarece a fost dat jos de pe scenă.
 ”Daca ma uit la voi nu vad nici un viitor fericit, nu vad nici un director proeminent. Acuma sigur sunteti bulversati. Asta e normal. Totusi, va puteti intreba, cum vin eu Larry Ellison, care n-am terminat facultatea ca sa va judec pe voi,studentii celei mai renumite facultati? Stati sa va explic.
Deoarece eu, Lawrence Ellison, al 2-lea cel mai bogat om a planetei, am cazut la facultate si voi nu. Deoarece Bill Gates Microsoft, cel mai bogat om al planetei a cazut la facultate si voi nu. Deoarece Paul Allen, al 3-lea cel mai bogat om al planetei a cazut la facultate si voi nu. Si deoarece Michael Dell, care momentan este doar pe locul 9, a cazut si el de la facultate si voi nu. Si domnul respectiv este in ascensiune.
Acuma sunteti foarte bulversati. Si asta este foarte normal. Dati-mi voie sa va incurajez, n-ati terminat degeaba facultatea si n-ati facut degeaba rost de o diploma. N-ati pierdut 5 ani degeaba, ati invatat sa munciti pentru bani putini, sa va faceti cunostinte si sa faceti cunostinta (mai deaproape) cu cuvantul TERAPIE. Toate acestea sunt foarte utile. O sa aiba lumea nevoie si de salahori ca voi.
O sa aveti nevoie de cunostinte, de programare la terapie la un psiholog. Fiindca voi n-ati cazut la facultate, n-o sa fiti niciodata printre primii 10 cei mai bogati oameni de pe pamant. Si va trebui sa va impacati cu un salariu patetic de 200.000 dolari pe an, unde salariul il veti primi de la un fost coleg de facultate care a cazut la examene si a fost dat afara. Acuma, probabil va ganditi daca mai e vreo speranta pentru voi? Nici o sansa.
Voi sunteti deja pierduti. deja aveti creierul distrus in proportie foarte mare, irecuperabila. Acu’ ma adresez celor care inca nu au terminat facultatea: LASATI BALTA FACULTATEA, FACETI-VA BAGAJELE SI PLECATI! Nu reveniti! Indepliniti-va visurile! Fiindca sigur va spun ca daca vi se distruge creierul veti disparea mai repede de pe scena afacerilor, decat dispar eu acuma de pe aceasta scena datorita agentilor de paza….”
Deci, are rost să dăm la facultate, sau nu?...:)


20.06.2011

5 comentarii:

Domnika spunea...

Poate sunt prea realista, sau poate pesimista, dar cred totusi ca realista, dar consider ca realizarea unor vise de moment nu ne va fauri calea spre un viitor asigurat, asa cum o face facultatea... Poate nu vom fi printre cei mai bogati oameni din lume din punct de vedere material, in schimb din punct de vedere intelectual-posibil, deja depinde de noi... Banii sunt importanti, insa nu poti cumpara fericirea cu ei :)

Liudyka spunea...

Cu siguranţă facultatea continuă drumul dezvoltării multilaterale a personalităţii noastre, şi da, întradevăr : "Banii sunt importanti, insa nu poti cumpara fericirea cu ei"!
Deci, dăm la facultate!!!
Discursul lui Mr. Ellison tre să influnţeze doar pozitiv!

ella spunea...

Are si inca un rost destul de mare.Milioane pica si nu intra la universitate,i-ai vazut cumva pe toti milionari??? Cum sa nu...stii poate facultatea nu-ti asigura multe zerouri in cont,dar cel putin vei avea un loc stabil si vei fi demna,fara a fi mereu supusa riscului celor doua extreme: ori milionar ori vanzator la piata.

Eu personal iti doresc sa iti alegi bine! viitoarea profesie si desi cred ca ti-au spus-o si altii o zic si eu:dute acolo unde iti place si nu unde e prestigios,fiindca atata timp cat faci o meserie care iti place cu siguranta iese si bani din asta sau cel putin nu te duci in toata ziua chinuit si fara pofta.

Good luck draga mea.Sper sa faci alegerea cea mai buna..care e ea o stii doar tu...

Anonim spunea...

m-am săturat până peste cap să studiey materii care nu-mi vor trebui niciodată la liceu - chiar nu ştiu cum voi rezista la facultate. Dacă învăţătura la noi ar fi la fel de specializată ca peste hotare, ar fi nice de tot!

Liudyka spunea...

Ella, mulţumesc mult, şi eu sunt de părerea ta, că facultatea este cea care ne cizelează şi mai mult caracterele!!!
"Creiercretz"-uhhh, şi eu mă plictiseam învăţînd detalii din fizică şi chimie care nu o să-mi trebuiască nicicînd... dar asta e, avem un sistem aiurea...:(((

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca