marți, 14 iunie 2011

Donînd sînge, dăruim viaţă!

„Donează Sînge- dăruiește o picătură de viață”. 
Acesta este mesajul Ministerului Sănătății de Ziua Mondială a donatorului de sînge, care este marcată la 14 iunie.
Susţin înverşunată această campanie de donare a sîngelui, şi , involuntar, aş vrea să îndemn pe cei ce întrunesc condiţiile necesare, să doneze sînge.
Aici (click) puteţi citi beneficiile pe care le are donarea de sînge, nu doar pentru cei dragi, dar şi pentru organismul nostru.

Poate ar părea absurd, dar eu nu pot să donez sînge, pentru ca nu am condiţia fizică necesară ( argumentul ăsta s-ar traduce prin faptul că trebuie să ai undeva peste 20 de ani şi peste 60 de kg ). Cu ai mei 19 ani, şi puţin peste 50 de kg, risc să fac anemie, şi mă resemnez doar cu îndemnarea celora care pot salva vieţi omeneşti!
Poate cu timpul, cînd voi avea altă vîrstă şi altă constituţie corporală, cu siguranţă voi dona, mai ales că am grupa a IV negativă, care este cea mai rar întîlnită şi cea mai necesară!

Nuştiu dacă acest articol are capacitatea de-a sensibiliza pe cineva, dar să nu uităm ca oricînd ne putem afla în ipostaza celora care depind de aceste transfuzii de sînge!

Donînd sînge, dăruim viaţă!

14.06.2011

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai donat singe vreodata ? :)

Liudyka spunea...

Niciodată ; nu am constituţia corporală necesară :(

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca