sâmbătă, 11 iunie 2011

Încă puţin şi revin :)

Şi iar au trecut zile bune fără să scriu nimic aici, şi nu din lipsă de stare pentru a scrie, ci din lipsă de timp, şi de prea multe griji şi emoţii ce mă învăluie şi nu-mi permit să mă concentrez la nimic altceva decît la BAC... Nu m-am accidentat, nu a căzut cerul pe mine, însă, m-am certat rău cu zîmbetul...
Mai am unul, încă unul, şi stresul "mult-aşteptat" trece (aici exclud rezultatele examenelor)... şi ştiu, sunt conştientă că toată vara mi-o voi petrece în plină activitate, dar oricum, BAC-ul mi-a dat bătăi de cap, mi-a "furat" cîteva kg şi ceva ore de somn! Aştept săptămîna ce vine pentru odihnă, şi pentru ca să-mi revin, doar în curînd e Balul de Absolvire!

În toată perioada asta am putut citi, deşi nu atît de mult cît mi-aş dori; am scris, deşi nu atît cît mi-am dorit şi pentru cine mi-am dorit; am luat anumite decizii pentru mine şi încă mai am cîte ceva de hotărît şi de pus la punct. Dar vor veni şi zile bune, zile cu zîmbet, veşti bune şi moral ridicat la cote maxime...
Ne citim în continuare..în curînd! :)


11.06.2011

5 comentarii:

Domnika spunea...

Te inteleg perfect. Am impresia ca deja si in cea mai mica circumvolutiune a creierului nostru s-a impregnat cuvintul BAC... Nu-i nimic, mai avem unul si revenim cu noi idei pentru blog...Ne luam noi revansa..Succese mari pentru ziua de luni.

Liudyka spunea...

Mulţumesc, cu siguranţă s-au acumulat multe idei după 2 săptămîni de repaus! :)
Deja baftă la note! Să de-a Domnul să fie note bune!

ella spunea...

off sper sa ai un "bal" de milioane pentru ca efortul depus a meritat,iar notele sa fie pe masura!

Liudyka spunea...

Multumesc, de-abia astept balul, am atitea emotii... (pozitive, desigur)!:)

marcel lazar spunea...

post scris de ziua mea ))) LOL

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca