miercuri, 29 iunie 2011

Prinde curaj şi hai să ne cunoaştem

Fiecare fiinţă omenească își găsește propria motivare, propria dorinţă şi izolare în cele mai stupide colțuri ale camerei. La mine afirmația asta funcționează la propriu -  de cîte ori deschid șifonierul îmi spun tare că TREBUIE să-mi fac ordine în viață.

Dar apoi îmi aduc aminte că, în dezordinea mea mă simt mai mult decît stăpînă pe situație și caut să aranjez cu totul alte lucruri. Cum ar fi: pixurile de pe masă, paginile etern necitite din cărțile răs și răs-începute sau chiar tu.

Da, da, tu! Știu că ești acolo, știu că ai ajuns pe blogul ăsta, știu și din ce localitate ești. :)
Mi-ar plăcea să știu de ce ești aici, de ce ai vrea să te întorci, de ce te-ai întors, de ce nu te-ai mai întoarce. Vreau să știu ce pasiuni ai, la ce te gîndești și dacă ne cunoaștem. Vreau să știu dacă ți-am greșit cu ceva sau dacă am reușit vreodată să-ți fac ziua mai frumoasă. Cu ce îți pot fi de folos? 

Ajută-mă să te cunosc. Lasă-mă să te cunosc. Vreau să te cunosc.


Fă-ți curaj!


29.06.2011

3 comentarii:

Amit spunea...

mereu dispus :)

Alexandrina spunea...

Buna!
Ma numesc Alexandrina.
Sunt sora Domnicai Digori.
Stiu de blogul tau de la sora mea, imi place sa citesc pentru ca scrii frumos, am 13 ani))) am blogul meu. :)

Liudyka spunea...

@Alexandrina: salut Alexandrina! Eu te cunosc (cel puţin de pe net), şi ştiu şi de blogul tău. La ai tăi 13 ani, să ştii că eşti foarte bravo, şi inventivă! Cu siguranţă ai să progresezi mult! Mulţumesc de apreciere!
@amit: :))) încîntată!

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca