luni, 27 iunie 2011

Scurtă călătorie prin raftul de amintiri al clasei noastre


                     
Evident, mulţi vor fi total neinteresaţi de a viziona acest filmuleţ, dar eu totuşi l-am postat, pentru că tumultul de emoţii ce m-au învăluit cînd l-am realizat m-a determinat să-l afişez. Ştiind că nu există nimic mai frapant decît o scurtă călătorie prin cei 12 ani de şcoală, mă bucur că la Balul de Absolvire s-au creat condiţii favorabile pentru a-l prezenta colegilor, părinţilor şi profesorilor.
Ok, nu mai scriu nimic, pentru că cineva mi-a "şoptit" că cu cît articolul e mai lung, cu atît probabilitatea de a fi citit este mai mică. Mă rog, nu sunt de acord, dar de data asta o să ţin cont de această părere.
Şi-un scurt P.S. : păcat că video-ul nu este însoţit de cuvintele cu care l-am comentat la Bal pentru ca să-l priviţi  mai captivaţi , dar din cauză că nu le-am scris nicăieri, acuma îl afişez doar în acest mod.


27.06.2011

7 comentarii:

Domnika spunea...

se vede ca ati fost o clasa unita :)
clipul video e minunat!

Liudyka spunea...

Mersi, daaa, am fost uniţi, şi o să-mi fie nespus de dor de ei, şi de uniforme :)

Frosyk spunea...

cite emotii ma invaluie privind acest clip....a creat si o atmosfera deosebita la bal...cu nostalgie privim in urma dar totusi pastram un bagaj de amintiri memorabile !!
Bravo, Liuda pentru acest clip!!!!

Liudyka spunea...

Ehhh, Frosyka, peste ani o să ne pară şi mai nostalgic acest clip...
Mulţumesc, mă bucur că v-a plăcut... şi că v-a stîrnit şi zîmbetul unele poze!: )

Anonim spunea...

intradevar e minunat clipul, va fi ca o amintire, care va va trezi lacrimi dar si zimbete peste ani, daca nu a inceput inca))

Liudyka spunea...

Pentru cei mai melancolici şi sensibili, cu siguranţă a trezit dor nebun de şcoală, dar e abia iunie, iar noi, colegii, ne-am văzut atît de des în ultimul timp...
La anul, după cîteva luni de facultate o să privim cu mult entuziasm fiece poză de pe băncile şcolii...

ella spunea...

Ce frumos...stii priveam si ma gandeam la clasa mea: cele unsprezece "1 septemprie",discoteka :D,seratele,orele impreuna, profesorii mrrr sincer nu-mi inchipui ca noi sa fim a 12...brr

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca