vineri, 29 iulie 2011

Iubesc...

Familia & prietenii, nopţile înstelate de vară, răsăritul şi apusul  soarelui, seriozitatea, florile, cafeaua în ceaşcă mare, ploaia, blogging, unghiile roşii sau french, "Temă pentru acasă" de Nicolae Dabija, căpşunile, călătoriile şi aventurile, aerul de dimineaţă, telefonul meu mobil, laptele condensat, revistele de modă şi lifestyle, cerceii, brăţările, buclele, "J'adore" de la Dior, Shopping Malldova, libertatea, mirosul de haine proaspăt spălate, matematica, ciocolata cu lapte şi alune, desenul, facebook-ul, pantofii mei negri, căţelul şi pisica mea, filmele bune- privite la cinematograf, lumînările parfumate, muzica, 29 februarie, tocurile de 10-12 cm, cărţile, oamenii înţelepţi, să zîmbesc, zăpada, Channel, culorile, marea, pomii înfloriţi, National Geographic, fustiţele şi rochiţele, punctualitatea, dejunul, săruturile&îmbrăţisările, apa plată, Sărbătorile de Iarnă, ordinea, etc, etc...







 29.07.2011

3 comentarii:

Simion spunea...

:))) pai esti la fel ca absolut toate fetele, toate cele de mai sus se regasesc in lista de preferinte a oricarei fete

ella spunea...

Cum spui tu: citind lista ta tot mai multe imi aduc aminte ca-mi plac... pff draguta lista (mi-a placut ceasca mare )) )

Liudyka spunea...

@Simion, nu generaliza! Mie recent alt băiat pe-o reţea de socializare din contra mi-a zis după ce a citit acest articol că nu sunt ca "toate fetele". Eu nu am încercat nici să fiu diferită, nici ca celelalte, şi uite că mi-a ieşit ce mi-a ieşit.
Apropo, fiecare fată îşi are propria individualitate...Acesta e pur şi simplu un articol al lucrurilor pe care le iubesc, care nu ar reliefa deloc că sunt "absolut ca toate fetele", ci doar că iubesc lucruri normale, şi nu exagerez cu nimic că mă delectez din fiece mărunţis al vieţii. Doar pe blog mai sunt alte articole care dovedesc asta! :))
@Ella, daaaaaaa, faza cu ceaşca mare e foarte actuală... De fiece dată cînd beau cafea, mama zîmbeşte. Şi sunt conştientă de faptul că cafeaua se serveşte altfel, respectînd un raport dintre zahăr şi cafea, la mine însă, merge pe dos : fără zahăr, juma de linguriţă de cafea şi muuuuuuultă apă. (Mama o numeşte, mă scuzi de expresie : zoaie:DD )

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca