joi, 21 iulie 2011

Voalul vieţii mi-a acoperit fiinţa

               Voalul vieţii adie printre inefabilele aspiraţii adolescentine... Dansează cu speranţa, cu visul, cu fericirea neîmpărtăşită, respiră sentimente, cuprinde cu  privirea secunda  perindată şi îşi întinde mîinile spre viitor... Viitorul e al lui, doar al lui, căci asemeni picăturii de rouă ce cristalizează   incomensurabila lume în care îşi are existenţa, la fel şi voalul vietii pluteşte  prin văzduh pentru a se cimenta în infinit... de unde, ulterior, un suflet tînăr, un cuget setos de a cuprinde clipa şi de a cuceri viitorul, vine să-l îmbrace peste trupul înfierbîntat de tumultul de dorinţe şi emoţii...
              De ceva timp, învăluită de ahtietatea ineditului, l-am îmbrăcat peste fiinţa-mi avidă, şi l-am lăsat să  mă poarte spre orizonturi indescifrabile... şi astfel, am descoperit că eu sunt cea responsabilă de propriul meu destin, şi nu voi permite nimănui să-mi dicteze regulile de supravieţuire : dacă o să mă împiedic în eroare, o să mă ridic fără a privi înapoi, dacă o să pierd ceva, o să realizez că, de fapt, mi se deschid alte oportunităţi, dacă o să fiu dezamăgită, o să iert, dar n-o să ofer niciodată o altă şansă, dacă o să fiu minţită, n-o să mint la rîndul meu, dar încrederea mea se va adăposti în firida nepăsării, şi toate astea pentru ca să pot exista într-o societate mult prea perfidă.

2 comentarii:

ella spunea...

mmm frumos...

Liudyka spunea...

mmm, mersi :)

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca