duminică, 6 martie 2011

Intre IERI..AZI si MIINE..

M-am nascut. Pur si simplu, am aparut...
Am inceput sa cresc...pentru ce avea sa fiu!

Am invatat sa vorbesc pentru a se bucura parintii mei!
Am invatat sa pasesc pentru a-mi croi cit mai clar drumul vietii!

Am luat incet si stingher un creion din penarul fratelui meu si am inceput sa mizgalesc tot ce imi iesea in cale!

Apoi am crescut un pic. Papusile erau "oamenii" carora le cream haine din tricourile mele!

Asta nu ma multumea. Am deschis intr-o zi sifonierul  mamei mele si m-am imbracat intr-o rochie inflorata, apoi rochiei i-am adaugat o esarfa; erau asa frumoase, impreuna rochia si esarfa...

Apoi, plina de curiozitate si entuziasm, ma indreptam spre cei mari. Ii puneam sa ma invete sa citesc... Se uitau ciudat la mine. Inca nu venise vremea sa invat literele pentru a-mi citi sufletul in carti!

Apoi imi doream sa descopar, si credeam ca asta se poate face doar daca ai sansa sa te deplasezi cit mai repede dintr-un loc in altul, si am invatat sa merg pe bicicleta; pe o bicicleta mare de tot, din cauza careia si acum genunchii mei mai au cicatricii!

...

Azi scriu la intimplare, imi las imaginatia sa curga...
Miine as vrea sa scriu povestile din sufletele oamenilor, pentru a le arata lumii intregi!

Azi zimbesc!
Miine voi face oamenii sa zimbeasca!

AZI ma pregateste pentru MIINE!

Aleg sa imit lucrurile care imi bucura sufletul!
Aleg sa bucur oamenii din jurul meu prin insasi neputinta de a crea... ceva perfect!

Miine ma voi hrani cu ceea ce am creat...
Miine ma voi regasi in "creatiile mele"...
Si asta...
Doar pentru ca suntem
Bucati din "Marele Artist"! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca