miercuri, 16 martie 2011

O poveste scurta si frumoasa!

A fost odata ca nicodata un baiat care i-a cerut unei fete sa se marite cu el.
Fata a spus “NU”.
Si a trait fericita pina la adinci batrineti........
Fara sa spele,
Fara sa gateasca,  
Fara sa calce pentru nimeni,   
Iesind cu prietenele ei,  
Filtrind cu cine avea chef,  
Cheltuindu-si banii pentru ea insasi, 
Fara sa lucreze pentru altcineva.
Sfirsit.

Problema este ca de mici NU ne spuneau povestile astea... Si ne-au prostit cu timpenia aia cu “Fat-Frumos” ...

Cu toate astea,eu sper sa am un "Happy End",de ala cu un "print"  frumos si iubitor,alaturi de care sa am o familie frumoasa,care sa-mi ofere necontenitul prilej de a lupta pentru scopuri bine intemeiate,si care sa-mi transfigureze orice obligatie intr-o incontestabila placere si satisfactie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca