miercuri, 23 martie 2011

Sarbatoresc ziua de Joi:)

Imi plac zilele de joi. 
Sunt intotdeauna parca mai interesante si mai optimiste decit celelalte zile ale saptaminii. Nu stiu daca am avut cindva o intimplare frumoasa intr-o zi de joi de mi-a ramas aceasta impresie de bine pina acum. Sau pur si simplu subconstietul meu a invatat ca joia toata omenirea se pregateste de week-end :)

 Totoadata,neavind un orar prea complicat la scoala,joia constituie,intradevar...o zi speciala...E ziua cind nu sunt stresata de nimic,si de nici un obiect.E ziua cind ma gindesc:"Yuhaaaaaa,de miine dupa-amiaza acasa",cu toate ca de ceva timp lapidar incerc sa ma conving ca nu trebuie sa-mi fortez timpul sa treaca,doar viata este atit de scurta,si trebuie traita cu o profunda intensitate.
 In acelasi timp,sa nu uit sa mentionez ca joia e ziua cind,venind acasa, oftam cu prietenele: "Miine din nou eseu structurat la limba"...dar ne resemnam repede,doar in asta si consta entuziasmul si febrilitatea anilor de liceu: lectii, teme, surmenaj intelectual,nervi si lista ar continua,dar tin mortis s-o intrerup cu alte enumerari,si anume: anii de liceu inseamna si maturitate, capacitatea de a deslusi iubirea, "evaporare" de la lectii,momente pline de amuzament...
Joi este intradevar o zi purtatoare de revelatii,cel putin in subconstientul meu.Dat fiind faptul ca vineri este ziua cind cugetul adulmeca simbata si duminica mult prea intens,eu joia o interpretez drept o initiere in acele 2 zile de odihna,cind ,in sfirsit,voi dormi pina la 9...
Poate ca dupa toate aceste enumerarai joi a ramas pentru mine ziua in care "am voie" sa fiu mai visatoare si mai optimista ca oricind. Soarele straluceste mai tare, mizeriile din jurul meu nu ma deranjeaza atit de tare iar eu ma gindesc cu seninatate la viitor. Sunt sigura ca pina si primavara vine in fiecare an intr-o zi de joi! Cine stie, poate chiar astazi...dat fiind faptul ca exact peste o ora va fi 24 martie,2011 ,JOI...
Si cit mai sper sa fie o zi frumoasa: nu conteaza,fie si o zi incarcata ,dar cel putin sa traiesc experiente noi......Mie pofta de experiente,si incerc sa corelez fiece noua zi cu un fruct din care sa musc si sa-mi potolesc pofta,dar doar pentru acea zi.

3 comentarii:

Barbaroş Leon Asbjørn spunea...

I like when joia e vineri :)

Liudyka spunea...

Mai bine lunea sa fie vinerea :P
Si-ar merge de minune gluma :
"M-am trezit Luni si m-am gindit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Dar cind am vazut Joi ca vine vineri m-am gindit:"Ce sa caut eu Simbata la munca...cind Duminica e zi libera?"

Barbaroş Leon Asbjørn spunea...

:D

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca