luni, 14 martie 2011

Suspendată în vis

...Altfel, cu dragostea de mînă, mă plimb pe drumurile nebănuite ale fericirii...
Cuprind viaţa într-un zîmbet şi cîteodată mă aşez pe marginea unei clipe şi, în gînd, îmi pun trupul în palmele tale...Decojesc soarele cu mîinile astea goale şi razele le las să-mi curgă în priviri.
În rest, am oceane în vene şi-n inimă amprentate melodii franţuzeşti în ritm cu iubirile mele.
Degetele astea care nu mai cunosc decît cuvinte au început să alerge, visător, pe curcubeul din sufletul meu...
Nu sunt altceva decît un înger (ne)muritor...
Şi totuşi, "trăirea asta în nori nu e deloc nevinovată..."(Cella Serghi)

 

2 comentarii:

Barbaroş Leon Asbjørn spunea...

+1 cititor fidel :) Mergi la blogroll :P

Liudyka spunea...

:)))Mersi,yo am sa-l iau drept un compliment,sau "apreciere"...

Trimiteți un comentariu

 
| Theme choosed by Liudyka Sponsored by Liuda Rosca